inc/00_LS/rozcestnik/nejcastejsi-dotazy.html

Nejčastější dotazy

Čeho se týká Váš dotaz?

>Jsou ceny na prodejně stejné jako ceny na e-shopu?

Ne, ceny se mohou lišit. Důvodem je hlavně časté přeceňování na e-shopu, kdy pro Vás hlídáme ceny vůči konkurenci. Prodejny by pak nestíhaly přelepovat cenovky.

>Nepodařila se mi zaplatit on-line kartou. Je možno platbu zopakovat?

Pokud neproběhla platba on-line kartou, tak by Vám měla být na uvedený e-mail do 30 min zaslána proforma faktura k úhradě. Bohužel link pro platbu kartou nelze z bezpečnostních důvodů opětovně vygenerovat. Vaší objednávku můžeme tedy stornovat, Vy si vytvoříte novou, nebo Vám mohu zaslat proforma fakturu k uhrazení a Vy můžete zaplatit převodem, popř. můžeme upravit na dobírku.

>Můžu si u vás objednat odvoz starého spotřebiče, pokud jsem u Vás nakoupil nové zboží?

Odvoz starého spotřebiče zajišťuje společnost REMA, která se specializuje na zpracování elektroodpadu. Veškeré detaily zjistíte tady.

>Je zboží dostupné na prodejně?

Na stránce produktu najeďte na pole, kde se píše, zda je zboží skladem či nikoli a rozklikněte informaci o stavu skladu.

>Dopravíte mi zboží i do vyššího patra?

Přepravní služba standardně dopraví zboží "k prvním uzamykatelným dveřím", tzn. typicky k hlavnímu vchodu do panelového domu nebo ke dveřím rodinného domku. Služba výnosu do patra s instalací a odvozem starého spotřebiče je možná u vybraných spotřebičů nad 30 kg a je zpoplatněna. Službu je možno objednat při výběru dopravy ve třetím kroku objednávky. Detailní ifnormace najdete v přehledu doprav, hledejte "Výnos do patra s instalací".

>Jak zjistím délku záruky u jednotlivých produktů?

U všech produktů, nabízených v našem e-shopu, najdete délku záruky v detailu produktu v jeho spodní části, na konci "Popisu produktu". Záruka je uváděna pro spotřebitele (typicky domácí uživatel) i pro firmu.

>Proč jako firemní zákazník nemám na produkt záruku 2 roky?

Záruka pro koncového zákazníka (spotřebitele) je dána zákonem a je stanovana v délce minimálně 24 měsíců. Pro podnikatele zákon žádnou záruční dobu nestanovuje, záleží tedy čistě na výrobci, v jaké délce a při splnění jakých podmínek ji stanoví.

>Kdy mi bude doručena zásilka?

Pokud je zboží skladem a objednávka proběhne do 16ti hodin, bude zboží dodáno zpravidla následující pracovní den. Týká se přepravců DPD a PPL. U České pošty je zásilka dodána obvykle během 2 – 3 dní. Pokud na dodání spěcháte, doporučujeme využít přepravce PPL. Pokud zboží není skladem a objednává se u dodavatele, budete informován o době dodání našimi asistentkami.

>Mohu sledovat zásilku?

Ano, pře expedici zásilky Vám na mail odesíláme sledovací odkaz, na kterém uvidíte, kde se Vaše zásilka nachází. Sledovací odkaz bývá aktivní až ve večerních hodinách, přepravce ho nejdříve musí potvrdit v systému.

>Co dělat, když na zásilku čekám již dlouho?

Pokud zásilka nedorazila v očekávaném termínu a přepravce Vás sám nekontaktoval, zkuste se přes odkaz podívat, kde se Vaše zásilka nachází – může se stát, že se Vám přepravce nedovolal a zásilku uložil na odběrné místo. Také můžete kontaktovat přímo přepravce s číslem zásilky a dohodnout se s ním na jiném datu doručení. Pokud všechny pokusy o doručení selhaly, informujte nás o tom, zařídíme nápravu.

>Zásilka má poškozený obal nebo je na ní patrné poškození

Takovou zásilku raději nepřejímejte, nechejte ji vrátit zpět k nám z důvodu poškození. Pokud se rozhodnete zásilku převzít, vždy zapište výhradu kurýrovi do předávacího protokolu a podrobně uveďte, jak je zásilka poškozená a v jakém stavu ji přejímáte. Pokud kurýr s Vámi výhradu nechce zapsat nebo nemá čas zapisovat, zásilku rozhodně nepřejímejte a ihned nás o tom informujte, abychom mohli zařídit zaslání nové zásilky.

>Zásilka je poškozená až po rozbalení

Nejspíše došlo k poškození při přepravě, a bude nutno toto poškození vyřešit. Zašlete nám prosím fotografie obalu (nejlépe za všech stran), přepravního štítku (je na něm Vaše i naše adresa) a poškození v celku a v detailu, a to co nejdříve, nejpozději však do 3 pracovních dní. Také prosím nahlaste poškození přímo na přepravce s číslem zásilky. Budeme se snažit vyřešit poškození co nejdříve, potřebujeme k tomu ale Vaši součinnost. Dle rozsahu a typu poškození nabídneme buď svezení výrobku a zaslání nového nebo adekvátní slevu, pokud poškození nebude mít vliv na funkčnost.

>Objednal jsem si více věcí, ale dorazily mi jen některé

Pokud se objednávka skládala z více různých druhů zboží, je možné, že byla rozdělena do více kusových zásilek. Zkuste počkat den či dva nebo nás můžete kontaktovat a my Vám zjistíme, zda se zásilka někde nezdržela. Pokud by se stalo, že by omylem neodešlo všechno zboží od nás, tak Vám ho samozřejmě s omluvou dopošleme.

>Jak bude zásilka zabalena?

Každá zásilka, která od nás odchází, je ze všech stran přelepena viditelnou zelenou páskou s potiskem ExaSoft. Pokud by byla páska poškozena nebo by bylo patrné, že došlo k manipulaci, zásilku raději nepřebírejte a nechejte si vrátit zpět k nám. Většina zásilek je také zabalena do strečovací fólie, ať už průhledné nebo černé a obalena vrstvou bublinkové fólie.

>Budu informován o expedici zásilky?

Ano, při předání zásilky přepravní společnosti Vám odešleme mail, ve kterém bude uvedeno číslo zásilky a odkaz ke sledování pohybu zásilky.

>Mohu si nechat doručit zásilku na konkrétní hodinu?

Žádný dopravce momentálně tuto službu nenabízí. Pokud nemáte jistotu, že na dodací adrese budete k zastižení, doporučujeme pro doručení vybrat službu PPL Partner, kdy Vám kurýr u zvoleného partnera uloží zásilku, kterou si poté můžete vyzvednout kdykoliv v průběhu dne dle Vašich dispozic. U České pošty můžete zvolit doručení Na poštu, kdy bude zásilka uložena na konkrétní poště.

>Jakým způsobem můžu kontaktovat reklamační oddělení?

Reklamační oddělení můžete, vzhledem k nastaveným procesům, kontaktovat výhradně formou e-mailu na adrese reklamace@exasoft.cz. Vašim dotazům se věnujeme v pořadí, v jakém přicházejí, nejpozději do dvou pracovních dnů.

>Jak zjistím stav mé reklamace nebo vrácené zásilky?

Dotaz na stav zásilky vrácené v rámci 14 denní zákonné lhůty směřujte vždy na e-mail reklamace@exasoft.cz.

Pokud jste podali reklamaci osobně na naší prodejně, obracejte se s dotazy přímo na ni. Pokud jste odeslali reklamaci na reklamační oddělení v Karviné, své dotazy směřujte e-mailem na reklamace@exasoft.cz. Jestli Vám bylo přiděleno reklamační (RMA) číslo, prosíme, uvádějte ho v komunikaci, vše tím urychlíte.

>Proplatíte poštovné za odeslání reklamovaného zboží?

V případě uznané reklamace budou náklady na doručení reklamace všem spotřebitelům uznány, potřebujeme k tomu ale Vaši kopii dokladu o zaplacení.

>Můžu poslaný balíček pojistit?

Pro Vaši jistotu si můžete balíček při podání nechat připojistit, nicméně tato nadstandardní služba není v případě uznané reklamace z naší strany zpětně hrazena.

>Můžu odnést zboží v případě reklamace či odstoupení od kupní smlouvy přímo na prodejnu?

Ano, nárok na reklamaci a odstoupení od kupní smlouvy můžete uplatnit na kterékoli naší prodejně. Zboží ale bude převedeno na reklamační oddělení do Karviné a teprve pak posouzeno. O přijetí zboží, změnách a ukončení případu budete průběžně informováni e-mailem. V případě reklamací nadrozměrných produktů typu bílých elektrospotřebičů, televizorů, sekaček a pod. doporučujeme obrátit se přímo na autorizovaný servis, popřípadě nás s dotazem kontaktuje na 773 362 000.

>Můžu vadné zboží předat k reklamaci sám přímo do servisu?

Ano, vadné zboží můžete zaslat přímo do autorizovaného servisu daného výrobce. My děláme to samé. Tím, že kontaktujete servis sami, celý proces urychlíte.

>Přeji si uplatnit reklamaci na vestavný/volně stojící nadrozměrný spotřebič. Jak postupovat?

U velkých spotřebičů kontaktujte přímo autorizovaný servis dané značky. Servisní technici provádí opravy přímo u Vás doma.

>Přišla mi zpráva, že je reklamace ukončená. Jaký bude další postup?

V případě, že jste reklamaci poslali na naše reklamační středisko do Karviné, bude s využitím přepravní služby odesláno zpět na Vaši adresu. Bylo-li zboží k reklamaci předáno na prodejně, bude zde k dispozici k převzetí. Nemůžete-li zboží převzít osobně, informujte nás o tom na e-mail reklamace@exasoft.cz, odešleme Vám ho.

>Nejsem spokojen s řešením reklamace. Co s tím mohu dělat?

Ve všech případech se řídíme platnými zákony České republiky, navíc se snažíme zapojit obyčejný selský rozum. Může se ale stát, že se závěrem reklamačního řízení nejste spokojeni. Kontaktujte nás e-mailem na reditel@exasoft.cz a popište nám situaci. Každou podobnou stížnost ze strany vedení společnosti pečlivě prověříme a se závěrem Vás seznámíme.

 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi