Hlásíme velký povánoční výprodej! 
inc/00_LS/rozcestnik/jak-postupovat-pri-reklamaci.html

Jak postupovat při reklamaci

Reklamace vadného zboží

Pokud se u zboží projevila výrobní vada, produkt spolu s kopií faktury nebo dodacího listu a stručným popisem závady doneste na prodejnu nebo zašlete na adresu reklamačního oddělení:
    ExaSoft Holding a.s.
    Reklamační oddělení
    Rudé armády 651/19a
    733 01 Karviná – Hranice

Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě do 30 dnů.

Poškozená zásilka

Při převzetí zboží si zkontrolujte spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, zjevná poškození). Jste oprávněni odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu.

Pokud viditelně poškozenou zásilku od přepravce převezmete a toto nezapíšete do předávacího protokolu, nemusí být dodatečná reklamace poškození uznána. Přebírejte tedy zásilku od přepravce obzvláště pečlivě a sebemenší poškození – i přepravních obalů – s přepravcem zapište.

Pokud Vám není při převzetí umožněno zboží vybalit z původního obalu a zjistit případné vady zboží, jste povinni toto učinit nejpozději do tří dnů, nepočítaje v to neděle a uznané svátky, od převzetí zásilky. V případě problémů vše zaznamenejte (vyfoťte nebo natočte poškozené zboží, bez i s kompletním přepravním obalem), uschovejte přepravní obaly a neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle 773 362 000 nebo e-mailem na adrese reklamace@exasoft.cz. Vašemu problému se budeme ihned věnovat a oznámíme Vám další postup.

Vrácení her a software

Počítačové hry a software je možno vrátit pouze v originálním balení bez poškození ochranných fólií. V opačném případě nelze nárokovat vrácení peněz.

Ochranná skla a fólie u mobilních zařízení

Ochranná skla a fólie na displejích mobilních zařízení nejsou standardní součástí přístroje, jde o jednorázové a volitelné příslušenství. V případě nutnosti ověření stavu přístroje, demontáže, výměny dotykového panelu nebo swap jednotky může dojít k odstranění ochranných prvků bez jejich náhrady.

Proplacení poštovného

V případě, že reklamujete zaslání nesprávného, vadného (potvrzeno servisem) nebo poškozeného zboží, vzniká Vám nárok na proplacení nákladů na poštovné (dopravného) od Vás k nám. Pro úhradu poštovného nám, prosím, spolu s požadavkem zašlete kopii podacího lístku z pošty nebo dokladu o platbě přepravní službě na náš e-mail reklamace@exasoft.cz.

Zboží k reklamaci může být zasláno zpět pouze jako běžný balík, ať už poštou, nebo přepravní službou. Zásilky odeslané jako dobírka nebudou přijaty.
 
 
 
 
 

 

 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.    Kopírování nebo další šíření obsahu stránek exasoft.cz je bez písemného souhlasu zakázáno. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.