inc/00_LS/rozcestnik/garance-nejnizsich-cen.html

Garance nejnižších cen

Našli jste někde lepší cenu? Není problém - kontaktujte nás a my tuto cenu při splnění garančních podmínek dorovnáme. Na to se spolehněte.

Podmínky garance:

  • Platí pouze pro nové, identické zboží z vybraných kategorií se stejnou délkou záruky u českých e-shopů.
  • Zboží musí být u konkurence skladem minimálně ve stejném množství, jaké kupujete, a nesmí být nabízeno ve výprodeji nebo akční nabídce.
  • Do cenového srovnání je třeba zahrnout všechny náklady na pořízení, tzn. včetně nákladů na dopravu, pojistné, popřípadě dokoupení zákonné dvouleté záruky apod. Pokud u nás chcete zakoupit výrobek za 1.000 Kč s cenou dopravy 79 Kč a konkurenční obchod ten samý výrobek prodává za cenu 900 Kč s cenou dopravy 350 Kč, není možno Garanci nejnižší ceny aplikovat.
  • Při uplatnění garance nelze platit platební kartou, nelze kombinovat se slevovými kupóny a platit zboží na splátky Home Credit.
  • Vyhrazujeme si právo v případě podezření na spekulativní nákup neposkytnout garanci nejnižších cen.
  • V případě využití garance si vyhrazujeme právo odebrat případné dárky k danému produktu.

Na jaké produkty se Garance nejnižších cen vztahuje?

V detailu produktů, na které se Garance nejnižších cen vztahuje, najdete piktogram služby: 

Garance se vztahuje na:

  • Notebooky, počítače, monitory
  • Počítačové periferie a komponenty
  • Tiskárny, multifunkce
  • Televize
  • Pračky, sušičky
  • Sporáky, trouby
  • Ledničky

Garance se nevztahuje na:

  • Počítačové hry
  • Mobilní telefony, tablety a příslušenství
  • Spotřební elektronika kromě televizorů (DVD přehrávače, domácí kina, zasilovače apod.)
  • Americké ledničky, mrazničky
  • Malé domácí spotřebiče (fény, kulmy, mixéry apod.)

Jak postupovat v případě, že najdete lepší cenu?

> Nákup přes e-shop

Udělejte standardní internetovou objednávku. V druhém kroku objednávky do pole „Poznámka“ napište požadovanou cenu. Nutnou podmínkou je vložení internetového odkazu na e-shop, který nabízí nižší cenu. Nejpozději druhý pracovní den Vám v případě, že jsou splněny všechny podmínky garance, potvrdíme požadovanou slevu.

> Nákup na prodejně

Obraťte se na naše prodejce, kterým sdělíte jméno e-shopu a produktové číslo produktu, který jste viděli levnější. Po prověření situace Vám v případě, že jsou splněny všechny podmínky akce, zboží prodáme s požadovanou slevou.

Pro Vaše maximální pohodlí doporučujeme dopředu zažádat o potvrzení ceny - stačí zaslat na adresu garance@exasoft.cz žádost, na kterou Vám nejpozději do druhého pracovního dne odpovíme. Pak již jen stačí s odkazem na tento potvrzující mail požádat obsluhu prodejny o dorovnání ceny.

 
 
 
 
 

 

 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2018 CyberSoft s.r.o.    Kopírování nebo další šíření obsahu stránek exasoft.cz je bez písemného souhlasu zakázáno. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.


Zobrazit klasickou verzi
 
 

K provozování našeho webu www.exasoft.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.