TP-Link Tapo P100(2-pack)

Exa kód : TPL425751
 
 
 
 

 

TP-Link Tapo P100(2-pack)
 
Můžete si prohlédnout na showroomu v Karviné 
Nikotin
 


 
Fotografie produktů jsou pouze ilustrační 
 
 
 
Chytrá zásuvka ovládaná přes Wifi, funguje samostatně, kompatibilní s Google Assistant a Amazon Alexa, ovládání: digitální a hlasové
 
 

497 Kč

Vaše cena (včetně DPH a PHE)

 

411 Kč

 bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Chytrá zásuvka ovládaná přes Wifi, funguje samostatně, kompatibilní s Google Assistant a Amazon Alexa, ovládání: digitální a hlasové

 
 
 
 
  •  
 

Popis produktu


 

Výrobce:

TP-LINK

Exa kód:TPL425751
Kód výrobce:Tapo P100(2-pack)
 

 

Ovládání odkudkoliv na světě
Mobilní aplikace Tapo vám umožňuje zapnutí nebo vypnutí připojených zařízení v zásuvce Tapo P100(2-pack) kdykoliv a odkudkoliv na světě. Aplikace je uživatelsky jednoduchá a bezpečná.

Tapo P100(2-pack) umožní dokonalou organizaci
Funkce Plánování a Časovače jsou vstupní branou pro vytváření týdenních rozvrhů a plánů s odpočítáváním času pro vypnutí a zapnutí spotřebičů. Snadno a rychle tak nastavíte, aby se např. po dvou hodinách v zásuvce Tapo P100(2-pack) vypnula nabíječka, či ve 22 hodin zhasla lampa, případně za 30 minut zapnul odvlhčovač vzduchu apod.

Ovládání hlasem
Užívejte si svobody díky kompatibilitě s Google Assistant
a Amazon Alexa. Ovládejte zásuvku Tapo P100(2-pack) hlasem.

Kompaktní rozměry
Výhodou zásuvek Tapo P100 jsou jejich proporce. Jsou navrženy tak, aby
nezabíraly místo okolním zásuvkám.

Režim nepřítomnosti
Díky tomuto módu můžete jednoduše naprogramovat zásuvky tak,
že simulují něčí přítomnost v domácnosti (např. zapínáním
a vypínáním světel), přičemž vy můžete být na dovolené
nebo pracovní cestě - skvělá prevence proti zlodějům.

Snadné sdílení
Mobilní aplikace Tapo umožňuje nastavit přístupová práva všem členům rodiny. Zásuvky Tapo P100(2-pack) tak může programovat kdokoliv, komu to dovolíte.


 

Parametry

 
 
Stav produktu  Nový
Záruka
Záruka pro spotřebitele  24 měsíců
Záruka pro firmu  24 měsíců
Jak postupovat při reklamaci Reklamaci zaregistrujte na www.exasoft.cz v sekci Reklamace a servis a odešlete na adresu: ExaSoft Holding a.s., reklamace, Rudé Armády 651/19a, 733 01 Karviná nebo předejte na kterékoliv prodejně ExaSoft.
 
 
 
 

Jste spokojeni s úplností a kvalitou popisu produktu? Napište nám.

 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi