Vzhledem k současné situaci jsme přijali opatření, která najdete zde. Ve zkratce: Prodejny fungují v plném rozsahu. Objednávky s doručením PPL Sprint (nad 30 kg) nelze platit dobírkou, pouze předplatbou. Děkujeme za pochopení.
Vážení zákazníci od 1.6. do 5. 6. bude mít prodejna v Českých Budějovicích mimořádně polední přestávku v době mezi 12 – 13 hodinou a prodejna Havířov bude v sobotu 6. 6. zavřená z technických důvodů. Děkujeme za pochopení.

x
inc/00_LS/koronavirus/index.html

Opatření ExaSoft.cz proti Koronaviru

Dovolte, abychom vám v této nelehké situaci zodpověděli několik základních otázek o aktuálních opatřeních, spojených s omezeními proti šířením Koronaviru. Děkujeme za Vaši přízeň, přejeme mnoho sil a především zdraví.

Aktualizováno 4. 6. 2020, 09:53

Mohu nakoupit na www.exasoft.cz?

Ano, e-shop funguje na 100 %, objednané zboží odesíláme standardně bez prodlení.

Mohu si objednané zboží vyzvednou v síti prodejen ExaSoft.cz?

Ano, prodejny fungují v plném rozsahu, jak jste byli zvyklí. Je možno vyzvednout e-shop objednávky nebo nakoupit přímo na prodejně.

Nadále prosíme, abyste při vstupu na prodejnu používali ochranné pomůcky pro zakrytí úst a nosu (rouška, respirátor, příp. šátek nebo šála). Platbu doporučujeme provádět bezhotovostně platební kartou. Na prodejně se zdržujte pouze nezbytně nutnou dobu, dodržujte alespoň dvoumetrový rozestup mezi sebou.

Doručujete zboží do zahraničí?

Ano, zboží lze standardně objednat s doručením do zahraničí. Vzhledem k delšímu odbavení na hranicích nemusí však být objednávka doručena do druhého pracovního dne.

Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen PPL nebo DPD?

Ano, odběrná místa jsou aktivní. Navíc jsme nově do výběru odběrných míst zařadili také síť Balíkovna České pošty, která aktuálně disponuje 400 místy a neustále se rozšiřuje.

Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?

Ano, je možno platit v hotovosti. Výjimkou jsou balíky nad 30 kg dopravované přepravní službou PPL Sprint, které lze uhradit jen platbou předem.

Je možné si nechat objednat domácí spotřebiče s výnosem do patra?

Ano, služba je k dispozici. Objednávka lze platit jen kartou při dokončení objednávky nebo bankovním převodem.

Je možné si nechat odvézt starý spotřebič?

Tato možnost bohužel byla dočasně vypnutá a není ji možné objednat.

Je možné nakoupit na splátky?

Ano, splátky lze vyřídit na prodejně i online.

Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?

V rámci ochrany zákazníků a našich kolegů doporučujeme vyřizovat reklamace na reklamační oddělení v Karviné. Celý postup najdete zde. V případě potřeby je ale možno reklamaci uplatnit i na všech našich prodejnách.


 
 
 
 
 

 

 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2020 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi
 
 

K provozování našeho webu www.exasoft.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.