inc/00_LS/koronavirus/index.html

Opatření ExaSoft.cz proti Koronaviru

Dovolte, abychom vám v této nelehké situaci zodpověděli několik základních otázek o aktuálních opatřeních, spojených s omezeními proti šířením Koronaviru. Děkujeme za Vaši přízeň, přejeme mnoho sil a především zdraví.

Aktualizováno 17. 6. 2020, 11:40

Mohu nakoupit na www.exasoft.cz?

Ano, e-shop funguje na 100 %, objednané zboží odesíláme standardně bez prodlení.

Mohu si objednané zboží vyzvednou v síti prodejen ExaSoft.cz?

V návaznosti na vývoj situace ohledně šíření Korona viru se provoz našich kamenných prodejen a e-shopu vrátil do plného rozsahu, na jaký jste byli zvyklí.

Jedinými výjimkami zůstává povinnost nošení roušek v prostorách prodejen a přítomnost dezinfekce. Zároveň doporučujeme zákazníkům zachovat bezpečné rozestupy Děkujeme za dodržování těchto opatření.

Doručujete zboží do zahraničí?

Ano, zboží lze standardně objednat s doručením do zahraničí. Vzhledem k delšímu odbavení na hranicích nemusí však být objednávka doručena do druhého pracovního dne.

Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen PPL nebo DPD?

Ano, odběrná místa jsou aktivní. Navíc jsme nově do výběru odběrných míst zařadili také síť Balíkovna České pošty, která aktuálně disponuje 400 místy a neustále se rozšiřuje.

Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?

Ano, je možno platit v hotovosti. Výjimkou jsou balíky nad 30 kg dopravované přepravní službou PPL Sprint, které lze uhradit jen platbou předem.

Je možné si nechat objednat domácí spotřebiče s výnosem do patra?

Ano, služba je k dispozici. Objednávka lze platit jen kartou při dokončení objednávky nebo bankovním převodem.

Je možné si nechat odvézt starý spotřebič?

Tato možnost bohužel byla dočasně vypnutá a není ji možné objednat.

Je možné nakoupit na splátky?

Ano, splátky lze vyřídit na prodejně i online.

Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?

V rámci ochrany zákazníků a našich kolegů doporučujeme vyřizovat reklamace na reklamační oddělení v Karviné. Celý postup najdete zde. V případě potřeby je ale možno reklamaci uplatnit i na všech našich prodejnách.


 
 
 
 
 

 

 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2020 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi
 
 

Internetový obchod www.exasoft.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.