Vzhledem k současné situaci jsme přijali opatření, která najdete zde. Děkujeme za pochopení.

x
inc/00_LS/koronavirus/index.html

Opatření ExaSoft.cz proti Koronaviru

Dovolte, abychom vám v souvislosti s aktuálním vládním opatřením proti šíření Koronaviru zodpověděli několik základních otázek. Děkujeme za Vaši přízeň, přejeme mnoho sil a především zdraví.

Aktualizováno 18. 11. 2020, 8:20

Mohu nakoupit na www.exasoft.cz?

Ano, e-shop funguje na 100 %, objednané zboží odesíláme standardně bez prodlení.

Mohu si objednané zboží vyzvednou v síti prodejen ExaSoft.cz?

Ano. V současné situaci je možno si na našich prodejnách pouze vyzvednout internetové objednávky. Není možný volný prodej. Zároveň prosíme o dodržování povinnosti nosit v prostorách prodejen roušky a používat dezinfekci. Zároveň doporučujeme zákazníkům zachovat bezpečné rozestupy 2 metry.

Platí omezení maximálního počtu zákazníků na prodejnách ExaSoft.cz?

Ano, v souvislosti s novým nařízením vlády jsou maximální počty zákazníků na prodejnách následující:

  • Český Těšín: 4
  • České Budějovice: 3
  • Havířov: 4
  • Karviná: 6
  • Opava: 2
  • Ostrava: 2

Mohu i v současné době počítat s termíny dodávek, které uvádíte u produktů?

Snažíme se termíny dodržet. Bohužel může se stát, že u dodavatele nebo u přepravce dojde v důsledku nemoci nebo karantény k výpadku zaměstnanců. Dodávky se pak ve výjimečných případech mohou mírně opozdit.

Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen PPL nebo DPD?

Ano, tato možnost je v rámci vládních opatření možná. Seznamy odběrných míst aktualizujeme na denní bázi.

Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?

Ano, je možno platit v hotovosti.

Je možné si nechat objednat domácí spotřebiče s výnosem do patra?

Ano, služba je k dispozici. Objednávka lze platit jen kartou při dokončení objednávky nebo bankovním převodem.

Je možné si nechat odvézt starý spotřebič?

Tato možnost bohužel byla dočasně vypnutá a není ji možné objednat.

Je možné nakoupit na splátky?

Splátky je možno vyřídit jen při on-line nákupu.

Potřebuji opravit notebook, počítač nebo telefon. Pomůžete?

Ano, příjem oprav produktů výpočetní techniky a spotřební elektroniky probíhá bez omezení.

Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?

Reklamaci nebo odstoupení od smlouvy v současné době není možno uplatnit na prodejnách. Zboží je nutno zaslat na naše reklamační oddělení do Karviné. Celý postup najdete zde.

Doručujete zboží do zahraničí?

Ano, zboží lze standardně objednat s doručením do zahraničí. Vzhledem k delšímu odbavení na hranicích nemusí však být objednávka doručena do druhého pracovního dne.

 
 
 
 
 

 

 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2020 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi
 
 

Internetový obchod www.exasoft.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.