Opatření, přijatá v souvislosti s koronavirem, najdete zde. Děkujeme za pochopení.

x
inc/00_LS/koronavirus/index.html

Opatření ExaSoft.cz proti Koronaviru

Dovolte, abychom vám v souvislosti s aktuálním vládním opatřením proti šíření Koronaviru zodpověděli několik základních otázek. Děkujeme za Vaši přízeň, přejeme mnoho sil a především zdraví.

Aktualizováno 5. 1. 2020, 11:20

Mohu nakoupit na www.exasoft.cz?

Ano, e-shop funguje na 100 %, objednané zboží odesíláme standardně bez prodlení.

Mohu i v současné době počítat s termíny dodávek, které uvádíte u produktů?

V souvislosti koronavirem může u dodavatele nebo u přepravce dojít v důsledku nemoci nebo karantény k výpadku zaměstnanců a dodávky se ve výjimečných případech mohou mírně opozdit. Jedná se ale o ojedinělé případy.

Mohu si objednané zboží vyzvednou v síti prodejen ExaSoft.cz?

Ano, nicméně prodejny mají v souvislosti se stupněm PES upravenou otevírací dobu. Během stupňů 4 a 5 fungují všechny prodejny jen jako výdejny internetových objednávek a v sobotu mají zavřeno. V nižších stupních fungují všechny prodejny bez omezení provozu. Nicméně prosíme o dodržování povinnosti nosit v prostorách prodejen roušky a používat dezinfekci. Zároveň doporučujeme zákazníkům zachovat bezpečné rozestupy 2 metry.

Platí omezení maximálního počtu zákazníků na prodejnách ExaSoft.cz?

Ano, v souvislosti s nařízením vlády jsou maximální počty zákazníků na prodejnách následující:

  • Český Těšín: 4
  • České Budějovice: 3
  • Havířov: 4
  • Karviná: 10
  • Opava: 2
  • Ostrava: 2

Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?

Nabízíme možnost podat reklamaci nebo odstoupení od smlouvy přímo na prodejně, je ale nutno dopředu vyplnit formulář na www.exasoft.cz/reklamace. S přiděleným RMA číslem pak je možno produkt předat na prodejně. Jinak je nutno zboží zaslat na naše reklamační oddělení do Karviné. Celý postup najdete zde.

Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen PPL nebo DPD?

Ano, tato možnost je v rámci vládních opatření možná. Seznamy odběrných míst aktualizujeme na denní bázi.

Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?

Ano, je možno platit v hotovosti.

Je možné si nechat objednat domácí spotřebiče s výnosem do patra?

Ano, služba je k dispozici. Objednávka lze platit jen kartou při dokončení objednávky nebo bankovním převodem.

Je možné si nechat odvézt starý spotřebič?

Ano, je. Detaily najdete zde.

Je možné nakoupit na splátky?

Splátky je možno vyřídit jen při on-line nákupu.

Potřebuji opravit notebook, počítač nebo telefon. Pomůžete?

Ano, příjem oprav produktů výpočetní techniky a spotřební elektroniky probíhá bez omezení.

Doručujete zboží do zahraničí?

Ano, zboží lze standardně objednat s doručením do zahraničí. Vzhledem k delšímu odbavení na hranicích nemusí však být objednávka doručena do druhého pracovního dne.

 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2021 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi
 
 

Internetový obchod www.exasoft.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.