Opatření, přijatá v souvislosti s koronavirem, najdete zde. Děkujeme za pochopení.

x
inc/00_LS/koronavirus/index.html

Opatření ExaSoft.cz proti Koronaviru

Dovolte, abychom vám v souvislosti s aktuálním vládním opatřením proti šíření Koronaviru zodpověděli několik základních otázek. Děkujeme za Vaši přízeň, přejeme mnoho sil a především zdraví.

Aktualizováno 9. 4. 2021, 11:28

Mohu nakoupit na www.exasoft.cz?

Ano, e-shop funguje na 100 %, objednané zboží odesíláme standardně bez prodlení.

Mohu i v současné době počítat s termíny dodávek, které uvádíte u produktů?

V souvislosti koronavirem může u dodavatele nebo u přepravce dojít v důsledku nemoci nebo karantény k výpadku zaměstnanců a dodávky se ve výjimečných případech mohou mírně opozdit. Jedná se ale o ojedinělé případy.

Mohu si objednané zboží vyzvednou v síti prodejen ExaSoft.cz?

Ano, nicméně prodejny v souladu s vládním nařízením fungují jen jako výdejny internetových objednávek a v sobotu mají zavřeno. Všechny naše zákazníky prosíme o dodržování povinnosti nosit v prostorách prodejen respirátory, používat dezinfekci a doporučujeme zachovat bezpečné rozestupy 2 metry.

Platí omezení maximálního počtu zákazníků na prodejnách ExaSoft.cz?

Ano, v souvislosti s nařízením vlády jsou maximální počty zákazníků na prodejnách následující:

  • Český Těšín: 4
  • České Budějovice: 3
  • Havířov: 4
  • Karviná: 10
  • Ostrava: 2

Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?

Nabízíme možnost podat reklamaci nebo odstoupení od smlouvy přímo na prodejně, je ale nutno dopředu vyplnit formulář na www.exasoft.cz/reklamace. S přiděleným RMA číslem pak je možno produkt předat na prodejně. Jinak je nutno zboží zaslat na naše reklamační oddělení do Karviné. Celý postup najdete zde.

Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen PPL, DPD nebo Balíkovna?

Ano, tato možnost je v rámci vládních opatření možná. Seznamy odběrných míst aktualizujeme na denní bázi.

Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?

Ano, je možno platit v hotovosti.

Je možné si nechat objednat domácí spotřebiče s výnosem do patra a instalací?

Ano, služba je dostupná.

Je možné si nechat odvézt starý spotřebič?

Ano, je. Detaily najdete zde.

Je možné nakoupit na splátky?

Splátky je možno vyřídit jen při on-line nákupu.

Potřebuji opravit notebook, počítač nebo telefon. Pomůžete?

Ano, příjem oprav produktů výpočetní techniky a spotřební elektroniky probíhá bez omezení.

Doručujete zboží do zahraničí?

Ano, zboží lze standardně objednat s doručením do zahraničí. Vzhledem k delšímu odbavení na hranicích nemusí však být objednávka doručena do druhého pracovního dne.

 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2021 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi
 
 

Internetový obchod www.exasoft.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.