Vzhledem k současné situaci jsme přijali opatření, která najdete zde. Ve zkratce: Prodejny fungují pouze jako výdejny on-line objednávek, platba jen kartou. Objednávky s doručením PPL Sprint (nad 30 kg) nelze platit dobírkou, pouze předplatbou. Splátky nelze uzavřít na prodejně, pouze online. Reklamace na prodejně nepřijímáme, můžete ji ale poslat přepravkou na centrálu do Karviné. Od 7. 4. do 10. 4. má prodejna České Budějovice mimořádně mezi 12-13 hodinou polední přestávku. Děkujeme za pochopení.

x
inc/00_LS/koronavirus/index.html

Opatření ExaSoft.cz proti Koronaviru

Dovolte, abychom vám v této nelehké situaci zodpověděli několik základních otázek o aktuálních opatřeních, spojených s omezeními proti šířením Koronaviru. Děkujeme za Vaši přízeň, přejeme mnoho sil a především zdraví.

Aktualizováno 27. 3. 2020, 11:30

Mohu nakoupit na www.exasoft.cz?

Ano, e-shop funguje na 100 %, objednané zboží odesíláme standardně bez prodlení.

Mohu si objednané zboží vyzvednou v síti prodejen ExaSoft.cz?

Ano, zboží, které objednáte on-line na našich stránkách, si můžete osobně vyzvednout v síti našich prodejen. Ve všední dny jsou otevřeny dle standardní otavírací doby, v sobotu a neděli jsou všechny prodejny zavřeny.

Prodejny v současné situaci neumožňují volný prodej, jen vyzvednutí e-shop objednávky, platbu provádějte jen bezhotovostně platební kartou. Prosíme, abyste prodejny navštěvovali bez doprovodu. Na prodejně se zdržujte pouze nezbytně nutnou dobu, dodržujte alespoň dvoumetrový rozestup mezi sebou. Použijte také zakrytí nosu a úst ochrannými pomůckami (rouška, respirátor, příp. šátek nebo šála).

Doručujete zboží do zahraničí?

Ano, zboží lze standardně objednat s doručením do zahraničí. Vzhledem k delšímu odbavení na hranicích nemusí však být objednávka doručena do druhého pracovního dne.

Mohu si zboží objednat s dodáním na některou z výdejen PPL nebo DPD?

Ne, tato možnost je dočasně vypnutá. Přepravní služby nejsou momentálně schopné garantovat, že jednotlivá odběrná místa budou funkční.

Mohu kurýrovi z přepravní služby zaplatit objednávku v hotovosti?

Ne, vzhledem k situaci kurýři přepravních služeb přijímají platby pouze platební kartou. Mimo to můžete objednávku uhradit on-line či platebním příkazem. Navíc balíky přes PPL Sprint (nad 30 kg) nelze platit na dobírkou, pouze předplatbou.

Je možné si nechat objednat domácí spotřebiče s výnosem do patra?

Tato možnost bohužel byla dočasně vypnutá a není ji možné objednat.

Je možné si nechat odvézt starý spotřebič?

Tato možnost bohužel byla dočasně vypnutá a není ji možné objednat.

Je možné nakoupit na splátky?

Splátky lze vyřídit pouze online. Na prodejnách tato možnost je dočasně nedostupná.

Potřebuji předat zboží na reklamaci nebo vrátit zboží v zákonné lhůtě. Je to možné?

Reklamace na prodejnách dočasně nepřijímáme, můžete je ale posílat přepravní službou na reklamační oddělení v Karviné. Celý postup najdete zde. Pro odeslání nepoužívejte doporučenou zásilku České pošty, balík nemusí být včas doručen. Použijte přepravní službu nebo normální doručení České pošty.

 
 
 
 
 

 

 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2020 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi
 
 

K provozování našeho webu www.exasoft.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.