- Vše o nakupování
- Platba a doprava
- Převzetí zásilky
Převzetí zásilky
Při převzetí zboží si zkontrolujte spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, zjevná poškození). Jste oprávněni odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu.
Pokud viditelně poškozenou zásilku od přepravce převezmete a toto nezapíšete do předávacího protokolu, nemusí být dodatečná reklamace poškození uznána. Přebírejte tedy zásilku od přepravce obzvláště pečlivě a sebemenší poškození – i přepravních obalů – s přepravcem zapište.
Pokud Vám není při převzetí umožněno zboží vybalit z původního obalu a zjistit případné vady zboží, jste povinni toto učinit nejpozději do tří dnů, nepočítaje v to neděle a uznané svátky, od převzetí zásilky. V případě problémů vše vyfoťte nebo natočte, uchovejte přepravní obaly a neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle 773 362 000 nebo e-mailem na adrese reklamace@exasoft.cz. Vašemu problému se budeme ihned věnovat a oznámíme Vám další postup.