Produkt je vyřazen!
 

 

Braun Oral-B EBS 17-2 Sensitive - náhradní kartáček

Exa kód : BRN112213
 
 
 
 

 

Braun Oral-B EBS 17-2 Sensitive - náhradní kartáček
 
 
 
 
 
 
 
Skryto EOL
 


 
Fotografie produktů jsou pouze ilustrační 
 
 
 
Náhradní hlavice EBS 17–2 Sensitive se super měkkou a hustě osazenou hlavou určenou pro citlivé zuby a dásně.
 
 

220 Kč

Vaše cena (včetně DPH a PHE)

 

182 Kč

 bez DPH

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Náhradní hlavice EBS 17–2 Sensitive se super měkkou a hustě osazenou hlavou určenou pro citlivé zuby a dásně.

 
 
 
 
  •  
 

Popis produktu


 

Výrobce:

Braun

Exa kód:BRN112213
Kód výrobce:x
 

 

Oral-B EBS 17-2 Sensitive
Dva výměnné kartáčky s barevným indikátorem opotřebení s extra měkkou strukturou vláken jsou určeny především pro uživatele s citlivými zuby a dásněmi. Jejich hlavní vlastností je indikace opotřebení kartáčku, která se v péči o zuby ukazuje jako zásadní. Odborníci doporučují přibližně každé tři měsíce výměnu kartáčku, vše ale záleží na tom, jak kartáček často používáte. Speciální vlákna Indicator postupným vyblednutím indikují potřebu výměny kartáčkové hlavy. Po opotřebení ztrácejí vlákna svůj čistící účinek a výsledky jsou méně efektivní, proto je důležitá pravidelná výměna kartáčku či jeho nástavce.

Hodí se ke všem zubním kartáčkům Oral-B ProfessionalCare, TriZone, AdvancePower (akumulátorovým i bateriovým) a Vitality kromě CrossAction Power® a Oral-B® Sonic Complete™.

Součástí balení jsou barevné výměnné kroužky pro snadnou identifikaci kartáčku.

Kompatibilita:
Oral-B ProfessionalCare, TriZone, AdvancePower a Vitality

Vlastnosti:

  • Vlákna ve 2 stupních tvrdosti
  • Vlákna FlexiSoft® pro šetrnější a účinnější čištění
  • Vlákna Interdental pro lepší čištění mezizubních prostor
  • Vlákna Indicator® signalizují potřebu výměny pro zachování
    optimálního výkonu
  • Výměnné barevné kroužky pro snadnou identifikaci kartáčku

Počet kusů v balení:
2


 

Parametry

 
 
Stav produktu  Nový
Záruka
Záruka pro spotřebitele  24 měsíců
Záruka pro firmu  24 měsíců
Jak postupovat při reklamaci Servisní středisko pro uplatnění reklamace lze vyhledat na odkaze: service.braun.com/cz/cz/service.html.
Fény, kulmy a žehličky na vlasy se reklamují přes prodejce.
 
 
 
 

Jste spokojeni s úplností a kvalitou popisu produktu? Napište nám.

 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi