inc/reklamace.html

Reklamace

V případě poruchy nebo výskytu vady zboží v záruční době je místem pro uplatnění reklamace autorizované servisní středisko výrobce zboží uvedené na záručním listě, popřípadě můžete nejbližší servisní středisko najít na www.najdiservis.cz


Jestliže pro Vámi reklamované zboží servisní místo v žádném uvedeném seznamu není, lze reklamaci uplatnit na prodejních místech společnosti ExaSoft Holding a. s. nebo na reklamačním oddělení prodávajícího na adrese:


ExaSoft Holding a.s.
Reklamační oddělení
Rudé armády 651/19a
733 01 Karviná - Hranice


Pro rychlejší vyřízení reklamace a pro minimalizaci případných nedorozumění doporučujeme e-mailem na adrese reklamace@exasoft.cz požádat o přidělení tzv. RMA čísla (reklamačního čísla). V žádosti uveďte Vaše kontaktní údaje (jméno, adresu, telefon), číslo faktury nebo dodacího listu a popište závadu. Tímto RMA (reklamačním) číslem pak označte reklamovanou zásilku.

Zboží zasílané na reklamaci nikdy nelze zaslat na dobírku. Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní (kabely, zdroje, manuály, CD-ROM, atd.) a nesmí být mechanicky poškozeno.

Kompletní reklamační podmínky najdete v sekci Vše o nakupování / Obchodní a reklamační řád.


Odpovědná osoba za reklamace (dostupná od 8.30 do 15.00 hodin): Iveta Botková. Tel.: 591 141 685, E-mail: reklamace@exasoft.cz


 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi