Reklamace
V případě poruchy nebo výskytu vady zboží v záruční době je místem pro uplatnění reklamace autorizované servisní středisko výrobce zboží uvedené na záručním listě, popřípadě můžete nejbližší servisní středisko najít na www.najdiservis.cz
Jestliže pro Vámi reklamované zboží servisní místo v žádném uvedeném seznamu není, lze reklamaci uplatnit na prodejních místech společnosti ExaSoft Holding a. s. nebo na reklamačním oddělení prodávajícího na adrese:
ExaSoft Holding a.s.
Reklamační oddělení
Rudé armády 651/19a
733 01 Karviná - Hranice
Zboží zasílané na reklamaci nikdy nelze zaslat na dobírku. Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní (kabely, zdroje, manuály, CD-ROM, atd.) a nesmí být mechanicky poškozeno.
Kompletní reklamační podmínky najdete v sekci Vše o nakupování / Obchodní a reklamační řád.