/inc/00_LS/microsite_mondial/prodlouzena_zaruka.html
Prodloužená záruka
ochraňte své zařízení až na 5 let
Je to snadné!
V případě poruchy jen zavoláte, my vše vyřešíme:
buď oprava, nebo nový přístroj. Navíc možnost
pojištění proti krádeži nebo náhodnému poškození.
Ušetříte
Zapomeňte na drahé opravy, neplaťte diagnostiku,
servisní práce, náhradní díly. Ceny začínají již na 99 Kč.
Jak prodlouženou záruku koupit?
Požadovanou službu si zvolíte u vybraných produktů přímo v nákupním košíku.
Hlavní výhody

prodloužená záruka funguje obdobně
jako klasická záruka od výrobce
oprava v nejkratším možném čase
100% jistota úspěšné opravy nebo výměny zboží
servisy po celé ČR
Prodloužená záruka
prodloužení standardní záruky až na 5 let
Pojištění PLUS
proti odcizení nebo náhodnému poškození

Co záruka zahrnuje?

Pojištění zahrnuje prodloužení zákonné záruční lhůty o 12, 24 nebo 36 měsíců.

Prodloužená záruka chrání výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce a její platnost začíná dnem následujícím po skončení záruky od výrobce.

Prodloužená záruka je určena pro koncové spotřebitele i pro firemní zákazníky. Úhrada případných škod se provádí bez Vaší spoluúčasti.



Budu něco platit?

Úhrada případných škod se provádí bez Vaší spoluúčasti.

Co pojištění zahrnuje?

Záruka PLUS zahrnuje pojištění proti náhodnému poškození nebo odcizení. Pojištění proti poškození je možno uzavřít na 12 nebo 24 měsíců, pojištění proti odcizení vždy jen na měsíců 12.
Poškozením přístroje se rozumí poškození následkem nárazu nebo pádu, působením vlhkosti a vody (polití kávou), způsobené bleskem nebo přepětím v síti. Odcizením výrobku se rozumí loupež nebo vloupání.



Budu něco platit?

V případě plnění pojištění Plus hradíte v prvním roce spoluúčast ve výši 15% pořizovací ceny výrobku, ve druhém roce pak ve výši 25% ceny výrobku.


Jak postupovat?

Vyberte si zboží. V nákupním košíku si pak u zvolených produktů vyberte typ prodloužené záruky, popřípadě pojištění proti odcizení nebo náhodnému poškození.

Po expedici zboží Vám bude e-mailem zaslána smlouva mezi Vámi a pojišťovací společností a Všeobecné obchodní podmínky společnosti Mondial, člena finanční skupiny Allianz SE.

V případě, že se v průběhu platnosti smlouvy objeví závada na produktu, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte na telefonní linku asistenční služby Mondial 283 002 868. V případě slovenských zákazníků je kontaktní telefon +421 252 450 039. Pracovníci linky ověří platnost smlouvy. Opravu následně předají servisnímu partnerovi, který Vás nejpozději do dvou pracovních dnů kontaktuje a domluví s Vámi způsob a termín opravy. V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám poskytneme nový přístroj srovnatelných nebo lepších parametrů včetně jeho dopravy.
Další informace:

Všeobecné pojistné podmínky - Prodloužená záruka (soubor PDF, velikost 304 kB)
Všeobecné pojistné podmínky - Náhodné poškození (soubor PDF, velikost 297 kB)

Máte doplňující dotazy? Kontaktujte nás na telefonu 773 362 000
nebo e-mailem na info@exasoft.cz.
 
 
 
 
 
 
Odběr novinek

Pravidelně čersté informace

773362000

V pracovní dny 9:00 - 17:00

info@exasoft.cz

Pište Vaše dotazy a připomínky

 
 

© ExaSoft Holding a.s.   Technické řešení © 2024 CyberSoft s.r.o. Tyto stránky používají soubory cookies, více informací se můžete dozvědět zde.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Zobrazit klasickou verzi